Volleybal

Jaarverslag Trios Volleybal 2016

Het ledental is vorig jaar weer wat gedaald; Hans van Mil en Henk ten Braak zijn er mee gestopt, beide vanwege langdurige blessures. Ook de dames die vorig jaar een lidmaatschap tijdelijk stop gezet hebben komen niet meer terug, zodat we nu op 17 personen zitten, waarvan helaas maar 3 dames.

Met vakanties, ziektes of andere redenen voor een tijdelijk afwezigheid, komt het steeds vaker voor dat we de 12 zelfs niet meer halen, zodat het echt zaak wordt om eens achter nieuwe leden aan te gaan.

Wel bestaat de kans dat de volleybalploeg uit Heerewaarden zich volgend seizoen bij ons aansluit, in verband met tegenvallende opkomsten, maar in dat geval praten we ook alleen weer over mannen!

Activiteiten

Het beachvolleybal toernooi in Rossum is dit jaar helaas niet door gegaan, misschien dat we voor 2017 eens moeten kijken of we in Zaltbommel met het beachvolleybal van Phoenix mee kunnen doen!

Ook dit jaar hebben we weer met een groot aantal spelers meegedaan met de bedrijfsvolleybal competitie in Den Bosch. Het lukt ons niet om hier een klasse hoger te spelen, daarvoor is de samenstelling te wisselend, waardoor we elke keer terugvallen op de basisopstelling met de spelverdeler in het midden

Een terugkerende traditie is de vakantieborrel aan het eind van het seizoen, wederom niet op het “terras” buiten (te koud) maar in het “gezellige” hok tussen de tafels en stoelen. Onder het genot van een hapje en een drankje wordt het seizoen geëvalueerd en komen de vakantieplannen van een ieder uitgebreid aan bod.

Voordat het seizoen bij Trios weer begon hebben we na de zomervakantie meegedaan met het recreantentoernooi van Phoenix in de sporthal in Zaltbommel. Wel gezellig, maar het niveau is niet al te best!

Erik van Elk